kolmapäev, 24. veebruar 2016

BeFiti konkursi lõpuprotokoll

Ahhoi!

Nonii ongi käes. Eile saatsin oma uued pildid ja väikse lühikokkuvõte oma eesmärkide püstitamisest ära. Nüüd on see tehtud. Huhh! Tead, tegelikult olen ma veidi väsinud kaa sellest möllust, väsinud aga õnnelik. Õnnelik, et sellise tramburai läbi tegin. Ja tegelikult kui plussid ja miinused kokku liita, mis see konkurss mulle andis, siis pole kahtlustki, et andis rohkem kui võttis. Natuke siiski morjendab mind see, et esimene kuu võtsin asja ikkagi suht lõdvalt, et oleks võinud juba siis rohkem pingutada, aga oleks/teeks/tahaks - tore, et juhtus ime ja sain oma mugavustsoonist välja tuldud, tõmbasin kopsud õhku täis, sõin paar lõvišokolaadi ja võtsin julguse, et midagi teistmoodi teha. Ja seda ma ei kahetse!



Ühesõnaga kokkuvõtteks sain ma oma eesmärkide täitmisega suuremas osas hakkama. Seda muidugi enda arvates, kui keegi vaidleb vastu, siis ootan duellile! Enamus teavad küll, kus mu teine kodu on (Riia 136a) II korrus, paremat kätt.

A mis mul need eesmägid olidki? Saada peenikeseks? Ökomutiks hakata? No mitte päris.

Peamine eesmärk oli saavutada eelmise suvega võrreldes parem vorm. No suvevorm pildilt vaadates oli päris hea, AGA see toitumine, mis mul sel ajal oli - see oli ikka jumala mööda, sest sõin rohkem magusat ja jätsin toidukordi tuimalt vahele - näljamängud ühesõnaga. Esinesid igast tervisejamad ühesõnaga. Praegu aga on pilt parem (ümisedes Ursula lugu "tsikk oli vihane, lihased lihased..) Ja enesetunne on super hetkel. Seega


Kitsamad eesmärgid, mis endale püstitasin oli saada lame kõht ja kõhulihased, treenitud käsivarred ja toonuses jalad ja tuharalihased. Viimane kuu jõusaali aitas mul selle jõusaali juurde jõuda. Eriti tahaks tänada sõprasid kang, hantlid ja kettad. Ilma teieta ei oleks seda saavutanud. Seega

Mis puudutab käte peal seismist, siis sellega oli kõige rohkem tööd. Seisan seina najal ilusti, käed on tugevamad ja jõuab isegi kätekõverdust teha, aga no ilma toeta pikka pidu pole. Eile sain kasulikke soovitusi Darolalt. Seega kodus hakkan edaspidi köögi-elutoa vahelt rohkem nii liikuma nagu see tüüp, kes käpuli on :D




Eesmärgiks oli ka hea enesetunde ja rahulolu saavutamine. Selles ei kahtle keegi, et ma selle saavutasin ega ju? Siiski alati saab paremini ja ma jätkan kindlasti oma uute eesmärkide poole liikumist, sest kes tasa sõuab, see palju jõuab ja kui jõuab ka kauemale, siis on see veel eriti hea.

Kehakoostis enne ja nüüd 

Kahju, et ma kohe alguses seda teha ei lasknud, aga parem see, kui mitte midagi. See kuu aja tulemus peegeldab päris hästi seda, mida jõusaali ja korraliku toitumisega võib saavutada. Aga see ongi see, et kõik võivad rääkida, aga ega enne ei usu, kui ise järgi ei proovi. No vähemalt olen nüüd targem toitumise ja trenni kohapealt, aga kindlasti tahan end veel selles osas harida. 




3. september 2015
19. jaanuar 2016
18. veebruar 2016
Kaal
51,8
54,9
54,2
Keha rasva %
26,5
25,6
22,3
Lihasmass kg
30,4
39,1
40,0
Vistseraalse rasva sisaldus
3
1,5
1,0
Keha veesisaldus %
?
54,8
58,5
 
Mõõdud enne ja nüüd




22.12. 2015
22.02. 2016
Talje
68
62
Puus
95
90
Reis
56
53
Käsivars
26
27 (pingutades 29)
Kaal
55.5
53.3


No ma arvan, et rätsep võtaks täpsemalt need mõõdud, aga üldjoontes kasutasin seda taktikat, et "Üheksa korda mõõda ja üks kord lõika" :)






Pildid enne ja nüüd


 Ennast nii igapäevaselt on raske kõrvalt näha, aga piltidelt saab alati parema ülevaate muutustest, et väike digimuutumine on ikka toimunud. Pildistamise kohta võin öelda küll seda, et see kujunes päris väsitavaks, jalapäevad on selle kõrval köki-möki. Pole eriline poosetaja kaa, seega andsin endast parima. Eriti suur tänu Sandrale, kes mind piltide tegemisel aitas ja tuju üleval hoidis :) 

Lõppude lõpuks tegin ma selle ära ja edaspidi jätkub minu StayFit2016 :) Blogindusega tegelen ikka edasi, sest kunagi hiljem, kui võib-olla vormist väljas olen (PS! ümmargune on ka vorm), siis on hea vaadata, millega ma kunagi hakkama sain. Ja lisaks sellele võtan endale uued eesmärgid, et oleks mille nimel tööd teha, sest kui eesmärke pole, siis on kerge loobuda ning alla anda. Kirjutan oma uutest eesmärkidest järgmises postituses.

Ja kõigile neile, kes mu blogi lugesid, kaasa elasid, toetasid, mõtlesid, et ma olen üks hull mutt vms, siis loodan, et oli vähemalt huvitav lugeda (kui ei olnud, siis tehke paremini) ja kui ma kedagi väheselgi määral motiveerisin, siis olen õnnelik ja võib öelda, et mission completed :)


Kui kõrvaltvaatajatele tundus, et see asi sujus mul nagu lepase reega, siis kaugel sellest. See projekt oli ikka üks hull ettevõtmine ja I. nägi seda kõike kõrvalt ja kannatas välja mu jäuramised ja toetas ning lohutas. Olen ütlemata tänulik Sulle! Vahel ongi vaja, et keegi oleks lihtsalt kõrval ja ütleks paar lihtsat lauset, mis rahustab maha, kui asi kuidagi ei suju. Ja koos on hea treenida, sest nii hea, kui keegi masinatele suuremaid raskusi peale paneb/ära võtab :D



Ja tuju võivad tõsta ka sellised seigad, mil tahad trenni minna, aga keegi on lihtsalt nii armas ja pikutab mu spordikotis ja vaatab otsa sellise näoga, et "kas ma saan kaasa tulla?"




Lühidalt siis tõmban otsa kokku ja jään põnevusega ootama konkurentide lõpupilte :)

Nautige lühemat nädalat ja tehke seda, mis teeb teid õnnelikuks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar