teisipäev, 16. veebruar 2016

Vara üles, hilja voodi, nii see muskel tuppa toodi :D

Hommikul lähed kodust 7.30 minema ja jõuad 20.00 koju - armas.
Täna oli üks ütlemata mõnus päikesepaisteline päev. Tundsin kohe hommikul, et tuleb mõnus päev. Väga ei pidanud pettuma :)

Äratus on mul sätitud 6.45, mida viimasel ajal väga ootama ei pea, kuna Bruno, mu isiklik äratuskell, äratab mind öösel korduvalt oma korraliku nurrumootoriga. Ta lihtsalt tuleb ja hõõrub end vastu minu nägu ja tatsab oma korraliku küüniste komplektiga minu peal, et ma silmad lahti teeks ja temaga tegelema hakkaks. Jah lõpuks hakkasingi tegelema, tõstsin ta koridori..

7.30 pean juba kodust startima, aga tavaliselt 7.45 teen seda joostes :D


Töönädal on alanud huvitavalt, eile läks basseinis mingi mootor katki ja seetõttu on basseinivesi suht jahe ning võimlemisi basseinis väga teha ei kannata, julgemad ikka saunast otse sisse hüpates paar ringi ujuvad, aga üldjoontes ei lähe bassein see nädal väga kaubaks. Õnneks vähemalt saun töötab ja saunalavalt otse basseini hüpates räägivad tädid, et nagu jääauku hüppaks :D No väike karastamine tuleb ainult kasuks, tugevdab immuunsüsteemi ja hoiab viirused eemal.

Kuna hommikul läheb aeg alati lennates, siis ei ole pikalt aega uimerdada. Söön oma hommikusöögi ära, riidesse ja jooksuga tööle. Tänase päeva söögid teen/pakin alati eelmise päeva õhtul valmis, nii ka vahepalad jne. Järgmise päeva menüü mõtlen alati eelmine õhtu valmis ja sisestan nutridatasse ära, siis on hea ülevaade olemas. Tegelikult hakkan vaikselt tuumani jõudma, mis toidud mulle sobivad mis mitte. Eks elulõpuni jõua seda nutridatat toksida, aga praegu on see mu suur helper. Hea on see, et mul pole ammu juba mingeid seedeprobleeme olnud ega ka väsimust pärast söömist, seega liigun vist õiges suunas.


Hommikusöök: 
Praemuna 40g
Riisivahvlid 2tk 30g
Kanaliha 50g
Tomat, paprika 100g
Kaerakliidest puder veega, kuivkaal 15g
Mandariin70g
Päevalilleseemned ja kanepiseemned 5+5g

Vahepala enne lõunat
Kohupiimakreem rasvatu 100g
Banaan 100g
Seesami- ja kanepiseemned 5+5g
Kookoslaastud 5g

Lõuna
Hakitud kalkuni kintsuliha 100g
Tatrapuder keedetud veega 100g
Porgandisalat kastmeta 50g
Hapukapsas 50g

Vahepala enne trenni
Proteiinishake 25g veega

Kohe pärast trenni
Pomelo 100g

Õhtusöök
Lõhepallid 150g
Hapukapsas 50g
Tomat 65
Kodujuust 4% 40g
Riisivahvel 10g
Sea tagaosa viilutatud 22g


Päeva jooksul saadud energia: 1320kcal. Süsivesikud 37.4% (125g) rasvad 32.5% (48.2g) valgud 30.1% (100g)

Keegi jagas kuskil foorumis makrotoitainete kalkulaatori linki.  Tundus asjalik, et lisan ka selle lingi siia, kes tahab välja arvutada palju ta päevas peaks makrosid saama. http://www.bodybuilding.com/fun/macronutrients_calculator.htm

Selle kalkulaatori järgi oli minu tulemus selline: süsivesikuid 168g, proteiine 168g ja rasvu 37g. Selle järgi justkui valke ja süskareid peaks veel rohkem tarbima ja rasvu vähendama. No ma ei tea...


Trenn
Trenni läksin kohe pärast tööd. 17.30 olin kohal. Täna siis tegin selga/õlgu vabade raskustega ja masinatel, natuke HIITi mõne harjutuse vahepeal, kui mõni masin kinni oli. Lõpus kõhulihased ja hüppenöör (500 hüpet). Harjutasin ka lõuatõmmet ja kätel seisu. Naljakas kuidas mõni päev jaksad ja teine päev ei tule üldse välja, lõuatõmme nimelt, käed oleks nagu rongi alla jäänud ja ei tahtnud üldse koostööd teha. Aega kulus kokku ~1.5h. 

Palun mulle 1 selline selg. Tänud ette!


Pärast trenni proovisin selle NOCCO BCAA punasesõstra taastava aminohapetega joogi ka ära. Vaatasin, et see vist suht popikas jook, viimasel ajal vähemalt tähele pannud, et kõik seda joovad. No vähemalt linnuke kirjas, et olen selle ära proovinud. Oli joodav, aga ei midagi erilist, sest nagu nende suhkruvabade jookidega ikka, magustaja maitse kipub häirima. Samas ei ole ma pirni ja tsitruse oma veel proovinud, äkki need on paremad.

Sain eile teada ühest vahvast võistlusest, mis MV Spordiklubis 16. aprillil toimub. Fitness5 võistlus, kus siis 5 ala: kangiga rinnalt surumine, küünarvarte kõverdamine kangiga, kangiga kükid, lõuatõmbed ja triitsepsi surumine rööbaspuudel. Põnev eks? Samas tundub suht ulme, aga see oleks täpselt see, mis mul pärast BeFiti aitaks rajal püsida ja motivatsiooni ikka kõrgena hoiaks. Seega ma natuke seedin seda mõtet, äkki isegi osaleks?

Kui keegi teab kedagi, kes oleks pädev toitumise alal ja käiks ka asutuste siseselt toitumisealaseid loenguid pidamas, siis võite teada anda. Nimelt mõtlesime töökaaslasega, et tore oleks, kui klientidele saaks rohkem toitumisalast nõu anda ja seda võimalikult lihtsalt ja arusaadavalt. Tahaks just kedagi neutraalset inimest, kes ei hakkaks rääkima, et päevas tuleb vähemalt 2l vett juua ja kartul teeb paksuks või siis piimatooted tekitavad lima. Kedagi, kes on kokku puutunud oma töös vanemate inimestega, kellel esinevad terviseprobleemid (liigesvaevused, diabeet vms), mis nende igapäevast füüsilist aktiivsust piiravad. Oleksin väga tänulik!

Homseni! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar