laupäev, 13. veebruar 2016

7. nädala kokkuvõte - aeg jää seisma!


Ja nii ongi. Märkamatult on aeg jõudnud sinnamaale, et minul jookseb eelviimane nädal. Pole aega olnud kirjutada, sest a) olen kas tööl b) olen kas trennis (punnitan veel viimast, mis punnitada annab) c) tegelen karbimajandusega (kokkan).

Aga vaatamata kõigele läheb mul hästi. Kahju on ainult sellest, et Befit konkurss hakkab minu jaoks lõppema kõige magusamal ajal, just siis kui ma tunnen, et "hakkab looma".  Mis seal ikka unofficialbefit2016 jätkub, sest hammas on juba korralikult verel :)

Nii palju oleks öelda, aga see kirjutamine kulutab nii palju kõige kallimat ressurssi ehk siis aega, seega teen lühidalt.

Tänase päeva superemotsioonid pärinevad Tartu turuhoonest. Tänan sind Kristin Raudla, tänu sinu blogipostitusele tekkis kange tahtmine kanafilee jahile minna ja ma ei pidanud pettuma. Hinnad olid nii odavad ja tundsin end nagu väike laps kommipoes - oleks ostnud kana vist mitmeks nädalaks valmis, siis aga mõtlesin, et mul nii väike külmkapp, et see kana läheb ennem lendu mul ja ei ole mõtet lolliks minna. Küll aga mõtlesin, et nüüd ma hakkan sagedamini turuhoonet külastama, sest nii piimatooted kui ka lihakraam on seal kõvasti soodsam ja usun, et ka värskem, kui tavalises marketis. Ühesõnaga naljaga pooleks, aga võin turumutiks hakata küll :)


Lisaks sellele jätkus päev positiivsetes toonides. Sõbranna, kes elab Tallinnas, tuli külla ja tahtis osa saada minu trennikavast ehk siis teha koos trenni. Läksimegi siis koos jõukasse. Aega jäi ainult väheks, sõbrannaga trenni teha pole väga lihtne - juttu jätkus kauemaks ja lõpuks oli kurb reaalsus see, et jõusaal pandi kinni :D Küll aga oli hea meel, et sain natuke oma teadmisi edasi pärandada ja sõbranna sai ka "käe valgeks" :) Koos on ka hea juba sellepärast, et üksi toimetades alati ei näe oma tehnikat, siis lisapaar silmi kulub alati marjaks ära.

Kuna hetkel on käimas Muscle & Fitness - Hers Eesti lehel väike trennivideode võistlus, siis sõbranna tegigi väikse klipi mu lemmikust. Kahju, et muusika raadiost veits jama tuli. Õige oleks kükkida ikka Bring Sally up loo saatel :)




Kõik laupäevad võiksid nii lõbusad olla :)




4 kommentaari:

  1. Juhuu! Nii mõnus on turul uudistada, eks! :) Edu ja jaksu konkursi lõpusirgel ja ootan juba before/after piltide võrdlust! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Turg on tore jaa, täna käisin ja juba küsiti ühes boxis, et kas jälle kana ostma? :D Varsti püsiklient seal. Oeh see after piltide tegemine saab olema vist raskem kui trenni tegemine :/ Tänud ja edu sullegi! Hoian ikka silma peal sinu tegemistel, alati nii põnev lugeda! :)

      Kustuta
  2. Tubli tüdruk! Mitteametlik suvevormilihvimine2016 - diil :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jep Befit-ga ometi asi ei piirdu ju, ikka edasi! :)

      Kustuta