neljapäev, 18. veebruar 2016

Every day may not be good, but there is something good in every day!

Äratus 4 ajal hurraaa. Ma täitsa mõistan juba neid emasid, kes oma maimukeste pärast öösel täisväärtuslikku und nautida ei saa. Ainuke erinevus, et mul asendab seda maimukest 3-kuune kassipoeg (sama häälekas ja sama armas). Sai ta küll leebelt öeldes toast välja visatud, aga sellega asi ei piirdunud, jätkas ta oma monoloogi häälekalt koridoris. Minul aga uni läinud ja tulingi enne 5 üles. Ja siis kui temal missioon täidetud sai ja ma üles kobisin, siis mis teeb tema? Üllatus üllatus..


Tulin siis üles ja tuli mõte, et võiks pannkooke teha. Ei ole siin midagi, et ainult pühapäevadel saab pannkookidest rõõmu tunda, miks ei võiks neljapäeva alustada pannukatest. Tegin siis pannkooke, aga mitte traditsioonilisi, vaid kaerakliidest. Hea lihtne teha, maitsevad hästi ja annavad vajalikku energiat pikemaks ajaks.

Võin ka jagada seda pannkoogi retsepti, sellest kogusest saab 2 suurt ja küllaltki kobedat pannikat.
1 muna
1 munavalge
55g kaerakliisid
35g kookospiima
15g proteiinipulbrit (ei pea panema, aga mul see strawberry cream´i oma ja annab nii hea maasikamaitse)
1 tl steviat


Käisin siis Apothekas täna uuesti kehakoostist mõõtmas, viimati käisin kuu aega tagasi. Mis siis selgus? Kas olen tühja rapsinud kõik see kuu aega või on see vaev ära tasunud? Kokkuvõtvalt võib öelda, et on igati ära tasunud, sest nii häid tulemusi ei lootnud ma uneski ette näha.




19. jaanuar
18. veebruar
Kaal
54,9
54,2
Keharasv %
25,6
22,3
Lihasmass kg
39,1
40,0
Vistseraalrasv
1,5
1
Keha veesisaldus %
54,8
58,5


       
Nagu näha kaal suurt langenud pole, aga rasva % on korraliku hüppe allapoole teinud. Endalegi raske uskuda, et kuu ajaga võib nii palju saavutada. Seega naised, ärge seda kaalu nii tõsiselt võtke, see võib tihtipeale näidata aiateibaid. Kaal võib näidata ühte, aga pilt midagi muud, seega uskuge pigem peeglit mitte seda numbrit seal kaalul. Ise olen alati olnud suur kaaluja, aga no kogemused on need, mis muudavad arusaamasid ja mina sellest kaalunumbrist enam nii väga välja ei tee.

Mis ma siis kokkuvõtteks ütlen? Seda, et tuleb olla järjepidev ja kannatlik! Kõike kiiresti ja kohe saavutada pole võimalik, vähemalt mina seda ei usu. Kes tahab suveks vormi saada, siis soovitan soojalt hakata käima jõusaalis! Päriselt kaa, ei ole see mingi hull koht, kus ainult mingid suured ja tugevad koos käivad (on ka neid, aga käivad ka täiesti tavalised inimesed nagu mina). Ja kui oletegi esimest korda, siis võtke julgestuseks kasvõi sõber kaasa, kui ei julge teistelt masinate kohta nõu küsida. Ja mis kõige tähtsam - ärge kartke raskusi, sest nt jõutreening raskete koormustega põletab rohkem kaloreid, kui tavaline ilma raskusteta tehtav treening. Varem ei uskunud seda, aga nüüd kui olen jõusaalis juba kuu aega raskustega treeninud, siis olen JUBA saavutanud iseenda üllatuseks päris hea vormi, mida ma varem joostes/kodus harjutusi tehes/jõusaali nurgas ilma raskusteta tilulilutades ka pikema perioodi jooksul ei saavutanud. Loomulikult on oluline ka toitumine, aga ka see ei ole mingi raketiteadus. Ma ise olen oma menüüd ise koostanud (pole kindlasti  teab mis täiuslikud) guugeldades ja ammutades infot erinevate fitnessi tegelaste blogidest jne. Kui sööte õigeid asju ja õiges koguses, siis ei pea te tulemusi kaua ootama!

Tööl sai täna ka veits nalja. Veealust massaži tegema minnes tõmbasin vannis selle punni kogemata küljest ära (valget värvi kraani kõrval paremal). Ilmselgelt on käed juba liiga tugevaks muutunud..No mis seal ikka, vähemalt muretsen, et töömeestel ikka töö otsa ei saaks :)



Pärast tööd sõitsin Kaubamajja ja ostsin Wheyhey proteiinijäätist, sest mõtlesin, et olen väikse preemia ära teeninud ja olen juba pikemat aega neid taga jahtinud. Neid on muidu nelja erinevat sorti (maasika, vanilje, šokolaadi, banoffee), aga võtsin enda jaoks kõige huvitavamad ehk siis maasika ja banoffee. Valikutes ei pidanud pettuma, sest ei tundnud ebameeldivat kõrvalmaitset, mis osades proteiinitoodetes on. Mõlemad maitsed olid tõesti imehead ja vaatamata krõbedale hinnale (3.60€), ei kahetsenud, et ma selle raha eest kanafileed vms ei ostnud.




Tänased söögid

Hommikusöök
Pannkoogid (retsept üleval)
Pirn 40g
Kiivi 60g
Kohupiimakreem rasvatu 60g

Vahepala
Kanafilee 50g
Punane paprika 50g
Kodujuust 5% 50g

Lõuna
Kanafilee 100g
Riis keedetud 70g
Brokoli aurutatud 115g

Vahepala enne trenni
Wheyhey jäätis (maasika) 75g

Vahepala pärast trenni
Wheyhey jäätis (banoffee) 130g

Õhtusöök
Tuunikalakonserv veega 100g
Hapukapsas 50g
Punane paprika 50g

Päeva jooksul saadud energia 1320 kcal. Süsivesikud 128g, rasvad 24g, valgud 164g.

Trenn

Mõtlesin hommikul, et jätaks täna trenni vahele, kuna unetunde tuli vähe ja arvasin, et energiat õhtuks nagunii ei jätku, aga pärast tööd polnud tunnetki, et puhata tahaks ja läksin ikka trenni. Kuna eilsest Darola küllaltki intensiivsest intervalltreeningust andsid käelihased tunda, siis mõtlesin, et jätaks hantlid täna rahule ja teeks kardiot. Tegin 50min lindil jooksu ja mäkke kiirkõndi, vahepeal mõned kiiremad kiirendused. Lõpetuseks tegin natuke alakõhtu ja palliga kerelihaste harjutusi.


Õhtul tuli lisaks veel üks SUPERLUX uudis. Võitsin FBi Muscle & Fitness trennivideode võistluses Hers`i ajakirja aastatellimuse. Olen ütlemata õnnelik! Tänud kõikidele, kes minu poolt hääletasid ja tänan ka igapäevaseid kaasaelajaid! Jällegi üks näide sellest, kuidas üks päev võib olla hiirekarva hall ja järgmine selline, kus häid uudiseid tuleb üksteise järel.  Mina usun seda, et kui sa tahad olla headel aegadel õnnelik, pead sa läbi elama ka halvad ajad, sest kuidas sa muidu oskad head hinnata, kui pole kogenud halba!

Soovin Teile rõõmsat reedet! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar