laupäev, 20. veebruar 2016

Let the weekend begin!

Lühikokkuvõte tänasest väsitavast päevast. Kell on 22.50 ja vabandan ette, kui tulevad mingid totakat kirjavead, eks ma üritan ikka viks ja viisakas olla. Kuna lubasin lõpuni välja iga päev 1 blogipostituse teha, siis lubadus on lubadus! Ma ei anna väga kergelt lubadusi, aga kui seda teen, siis täidan ja hindan kõrgelt inimesi, kes oma lubadustest kinni peavad!

Hommik algas raskelt. Silmad ei tahtnud üldse lahti tulla, kuna ei saanud magada taaskord  - oh neid kassipoegi, nad ikka võivad öösel korralikku mürglit teha. Vaatamata sellele lippasin ma reipal sammul kohvi tegema ja hommikusööki valmistama ja sisestasin endale, et viimane tööpäev sellel nädalal. Viimased pingutused Kadri-Liis U CAN DO IT!!



Tööl oli täna tore. Nalja sai nabani. Reeded on alati toredad. Miks? Sest kliendid, kes esmaspäeval tulevad rehabilitatsiooniteenusele, lähevad reedel koju (üldjuhul on kõik väga rahulolevad ja kiidusõnadega ei koonerdata :) Reedeti on alati kõigil (nii kolleegidel kui ka klientidel) tuju hea ja päev möödub alati lennates. Reeded on ka tavaliselt lühemad (lõunaks saame tavaliselt pillid kotti panna), sest kõigil on jube kiire kojuminekuga. Reeded ruulivad! 

Puhkeruumis jagas kolleeg Madli mulle veel viimaseid õpetusi ja soovitusi eelseisvaks pildistamiseks (esmaspäeval pean vormipildid teele saatma). Madli nimelt soovitas mul enne pildistamist korralik trepijooks liivakottidega ette võtta (min 20kg) pärast seda üks kõva leil võtta ja higistada nagu loom, kasutada kindlasti ka toidukile, et saada võimalikult kuivaks noh. Pidi mulle ka ühe kõva treeningu basseinis tegema, aga kuna läks nii kiireks, siis jäi see asi katki, aga luges sõnad peale, et ma esmaspäevani paneks täiel tuuril ja trenni teeks jõusaalis seni kuni spordiklubi kinni pannakse. Kindlasti järgin tema soovitusi, sest Madli on tark! 

Mis ma sõin? 

Hommikusöök:
Kaerakliidest puder (veega keedetud) 23g kuivkaal
Kiivi 60g
Päevalille- ja kanepiseemned 5+5g
Praemuna 40g
Porgandisalat 50g
Riisivahvel 10g
310kcal

Vahepala:
Kohupiimakreem rasvatu 100g
Kiivi 60g
Riisivahvel 10g
Whey proteiinipulber (maasika) 10g

Lõunasöök:
Kanafilee 100g
Riis 70g
Hapukapsas 50g
Paprika 20g
Tomat 30g

Vahepala enne trenni:
Proteiini shake (šokolaadi) 25g

Vahepala pärast trenni:
Mandlid ja metspähklid 5+7tk ~12g
Kohupiimakreem rasvatu 120g
Whey proteiin (maasika) 15g

Õhtusöök:
Tuunikala soolvees 100g
Porgandisalat 50g
Hapukapsas 50g
Riisivahvel 10g
Kiivi 40g

Trenn
Trenni jõudsin 17.30. Trenni minnes oli plaan teha täna plüomeetrilisi harjutusi. Kes ei tea millised need on, siis lühidalt võib öelda, et erinevad hüppeharjutused erinevatel tasapindadel (pingid jne) eesmärgiga arendada kiirust ja jõudu üheaegselt. Tavapärasele jõusaali treeningule väike vaheldus. Aga alati ei lähe kõik nii nagu tahad. Esimesed pingile kükki hüpped tehtud, siis juba tundsin, et tahaks jõusaalist minema marssida. Tekkis küsimus, et kuhu küll see jõud kadus? Kuhu ta ometi kadus? Olgu punnitasin ikka paar seeriat neid hüppeid ära, aga pooled jäid tegemata.
1. hüpped kastile 3x15
2. küljega hüpped kastile ja tagasi 3x25
3. hüpped väljaastesse 3x25
Mõtlesin, et kui juba kohale end vedasin, siis teen midagi jõukohasemat. Võtsin ette selja masina ja tegin natuke selga ja siis harjutasin lõuatõmmer ja siis natuke õlgu ja igat asja natuke. Selline mulgipuder ja kapsad päev, kui võtta kokku. Ise väga rahule ei jäänud, aga samas ei passinud ka tühja. Pärast trenni väike taastusjook NOCCO. Kui ma ühes varasemas postituses väga positiivseid sõnu ei jaganud, siis pirni maitseline NOCCO on täitsa hea ja mul on selline kuri kahtlus, et valitseb suur oht hakata seda  trennijärgselt järjest rohkem ostma



Jõudsin järeldusele, et need vajalikud unetunnid, mis mul see nädal on kaduma läinud, on jätnud oma jälje ja ainuke ravim on PUHKUS. Trennist koju jõudes sõin oma kõhu täis ja mõtlesin, et oh jess viimaks ometi saab puhata, aga kus sa sellega. Helistas vend ja kutsus linna istuma. Oleks keegi teine kutsunud, siis oleks tulnud rauapreililt raudne EI, aga vend, keda niigi harva näeb, siis mõtlesin, et okidoki natukeseks võib ju minna. Fakt on see, et kui oled väsinud nii vaimselt kui füüsiliselt ja lähed PUBISSE kell 9, siis oled justkui sattunud kuskile loomaaeda. Tundub nagu kõik karjuvad, aga tegelikult on inimesed juba meeldivalt/vähem meeldivalt suminas. Tundsin end seal nagu mingi võõrliik, kes on eksinud. Olin ikka natuke aega seltskondlik jaa, aga lõpuks vabandasin viisakalt, et olen väsinud ja kuna homme laupäev ehk siis turupäev, siis kahjuks pean vara minema. Aga jätsin noored õhtut nautima ja tulin koju.

Ja nüüd ma siin istun ja trükin oma blogipostitust, mida ma lubasin teha. Kell on 01:04 ja kõht on tühi nagu tühi tünn. Mõtlen, et kas minna külmkapi juurde või minna magama. Raske valik..

Homme ma lähen/ei lähe trenni? Õige vastus on...?

Vastus selgub juba paari tunni pärast.

Head ööd!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar