teisipäev, 9. veebruar 2016

ONLY 2 WEEKS TO GO!

Heihei sõbrad! Pole ammu kirjutanud, kuna esiteks on olnud kole kiire  ja teiseks, kui nüüd päris aus olla, siis pole väga tahtmist olnud..No miks siis nii? Ma tahaks täiega vinguviiulit hakata nüüd mängima, aga no mis ma ikka..Ühesõnaga pole väga hiilata mitte millegagi. Olen alati olnud enda suhtes kriitiline ja nõudlik, aga no tõesti lootsin rohkemat selle 7 nädalaga, mis homme täis tiksub. 

Võrdluseks siis väike tabel oma mõõtutega (üritasin ikka ümardada enda kasuks :)



22.12.2015
24.01.2016
08.02.2016
Talje
68
65
64
Puus
95
93
92
Reis
56
54
54
Käsivars
26
28
27
Kaal
55.5
54.3

54.5

Tegelikult on ju areng toimunud. Vaikselt, kuid siiski. Aga no ALATI tahaks ju kiiremini, kõrgemale ja kaugemale! Aga samas, kui uskuda tarkasid inimesi, siis pigem olgu see kaalukadu tagasihoidlikum, siis loodetavasti rasvapoisid panevad oma pillid kotti ja lähevad parematele jahimaadele. Jajaa tuleb olla kannatlik, sest arulage tormamine ei vii kusagile. Ja noorena on igast dieete katsetatud ja no olen omal nahal kogenud seda, et mis kiirelt tulnud, see kiirelt läinud..
Mina ei taha sellesse ämbrisse astuda, seega pigem sõuan rahulikult :)



Toitumine

Ei mäleta millal ma viimati kooki või šokolaadi sõin. Pole üldse isu magusa järgi, mis võib-olla on tingitud sellest, et mu menüüs on liiga palju rasvu (maapähklivõi, kookospiim jne). Ühel päeval näiteks oli mu toitainete osakaal järgmine: süsivesikud 18.3%, rasvad rasvad 49.2% ja valgud 32.5%. Päevane kaloraaž tuli 1670 kcal. Nutridata järgi oli ülekaal valkude ja rasvade osas, süsivesikute osas alatarbimine. Kuigi ma nüüd rõõmust lakke ei hüpanud selle peale, siis ma suurt ei muretsenud, kuna nendel päevadel sai tööjuures korralikult ringi joostud ja õhtul ka jõusaalis korralikult lammutatud. Kui ma varem kaalusin oma portsjoneid kuidas kunagi, siis sellest nädalast läks asi karmimaks. Kaalun kõike ja vähendasin päevast kaloraaži kaa. Ei jäta jonni! Ka Steffani Pizzarestoranis saab peale pitsade ja pastade tervislikku kraami. Hea uudis eks! :)

Trenn
Üldiselt olen tubli olnud. Mingit looderdamist ei ole olnud. Kardiot lisasin rohkem jõusaali treeningutesse nagu lubasin endale. Viimane jõusaalis käik oli neljapäeval, see teeb siis 4 jõusaalist eemal oldud päeva - loodan, et kui homme lähen, siis ikka mäletatakse mind veel ja teretatakse :)
Raske oli nii pikk vahe sisse jätta, aga keha näitas juba väsimuse märke ja mõtlesin, et peab natuke puhkust andma, et saaks 2 nädalat veel täispööretega asi lõpuni viia (mitte et ma siis asja lõpetaks, eieiii, aga no Befit konkurss saab läbi :() 

Time out 
Oli siis nii, et käisin reedel sõbranna sünnipäeval (see läks suht käest ära, pikemalt ei tahaks peatuda :D Järgmine päev õnneks läksin SPA-sse tervist parandama. Kui keegi tahab veel end premeerida millegi eriti mõnusaga, siis soovitan Pärnus asuvat Estonia Resort Spa-d. Tõeliselt mõnus koht ja kindlasti lähen veel, sest sealse spa- ja saunakeskuse menüü on eriti rikkalik  ja nauditav (kindlasti leiab koha mu eelnevalt külastatud SPA-de top 3-s). Atmosfäär on hubane, personal sõbralik ja toad on ilusad ja varustatud mingi imepatjadega - SleepAngel™ padjad (väidetavalt maailma kõige puhtamad padjad),  tõesti tundsin, et nautisin seda aega seal iga oma keharakuga.



Ühesõnaga on lood sellised, et pikka pidu enam pole. Loen ikka huviga kaasosalejate blogisid, ammutan neist elujõudu raskematel perioodidel. Hetkel ka üks raskemaid perioode minu jaoks, kuna pidin toitumist kohandama omal jõul ja ei tea täpselt kas teen kõike õigesti...aga just hope for the best! :)

Soovin kõigile ilusat uut algavat ahvi aastat! Kuna ahvid on sellised aktiivsed loomakesed, siis loodetavasti tuleb ka aasta põnev, täis huvitavaid väljakutseid ja elamusi! Usu ja tuleb! ;)






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar