laupäev, 20. veebruar 2016

Kes ei treeni, see ei söö!

Tänane kiire ülevaade oma toimetustest.

Äratus kell 7.45. Hommikusöök kell 8.00. Pärast hommikusööki viisin I. ilusasti tööle ja sõitsin ise Turgu. Naljakas möelda, et mina, kes ma varem polnud üldse mingi turumutt, nüüd laupäeviti käib Turuhoones lihakraami jahil. No igastahes jäin saagiga jälle rahule. Mis ma siis sain? Ostsin Tallegi Tandoori ahjukana ~1.5kg (1.75€), Tallegi delikatessrulaadi 2x150g (1.50€), broileri kintsufileed 1kg (3.95€), lisaks veel Otto kodujuustu 2x330g (2€). Ise jäin oma shoppinguga igati rahule  :)

Mõtlesin, et kuna viimati mõõtsin end 14.02 ehk siis peaaegu nädal tagasi, siis võiks ka mõõdulindiga end üle lasta. Tulemused olid nädalaga võrreldes 1cm paremad, väljaarvatud rind :D No mis seal ikka, Peep aitab hädast välja, kui kunagi Bingoga jackpoti võidan :D



Hommikusöök kell 8:00
Tegin omletti, kuhu panin ka eelmise päeva kanafileed sisse, sai hea ja toitev suutäis. Tegin 3-st munast ja piima panin 100g, aga kuna tegin 2-le, siis jagasin kogused pooleks.
 Muna (toores) 75g
Piim 50g
Kanafilee 100g
Porgandisalat 85g
Banaan 50g
Riisivahvel 1tk 10g
Kodujuust 50g

Vahepala kell 12:00
Riisivahvel 2tk 20g
Delikatessrulaad 2tk 48g
Tomat 50g
Keefir 2.5% 100g
Kiivi 50g
Päevalille- ja kanepiseemned 5+5g

Enne trenni vahepala 14:00
Proteeni shake (šokolaadi) 25g

Pärast trenni vahepala 17:00
Sõin maapähkleid ja indiapähkleid. Kogused panin silma järgi, sest pärast trenni oli mul kõht nii tühi ja mul alati spordikotis peab midagi söödavat olema (igaks elu juhtumiks), siis läksid need pähklid loosi.
Lõuna 17.30
Kanafilee 150g
Porgandisalat 50g
Hapukapsas 50g 

Trenn


Mõtlesin, et täna ikkagi lähen jõukasse ja pühapäeval jätan vahele (st jõusaali), ma ei välista, et ma mingit muud trenni ei tee :) Täna oli kuidagi energiat rohkem, kuigi kui eile blogipostituse lõpetasin oli kell 1 läbi ja äratus oli 7.45, seega jah, keegi hea inimene võiks jagada soovitusi, kuidas kauem magada, sest ma lihtsalt ei mõista. Soojenduseks hüppasin hüppenööriga. Täna siis keskendusin  rohkem õlgadele, rinnale ning lõpetuseks tegin  kõhulihaseid. Täna oli MV pooltühi ja sai rahulikult igale masinale ligi ja pidanud ka väga rapsima, vaid sai rahulikult toimetada. Vaikselt suurendan ka raskuseid, sest tunnen, et Aatomik vist vahepeal käib külas ja varustab mind jõujoogiga. 

Õhtusöök ~21.30 (veel pole söönud)
Tõenäoliselt kana/tuunikala 100g
Tomat 50g
Paprika 50g

Lustakat laupäeva õhtut!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar