esmaspäev, 15. veebruar 2016

I DON’T STOP WHEN I’M TIRED, I STOP WHEN I’M DONE!

Kuna mul käimas viimane nädal, siis mõtlesin, et teen iga päev ühe postituse, kus ma räägin oma tänasest päevast, toitumisest, trennist ja muust halvast/heast, mis mind päeva jooksul saatis.

Kuna ma hetkel pakun asenduskodu kassipojale, kes peagi läheb Soomemaale, siis on mu unerežiim häirunud. Korralikult magada ei saa, sest Brunol on kombeks hakata öösel lammutama. Täna öösel korraldas see väike nunnupall mulle sellise terrori, et käivitas oma võimsa mootori (see pole üldse mitte vaikne, korralik turbokas) mingi 1 ajal ja siis tuli mu näo juurde põristama seni kuni ma enam ei suutnud ja teki üle pea tõmbasin. Vahepeal tatsas mu peal ringi ja andis häälekalt mõista, et temal on igav ja ta tahaks mängida..nojah hea meelega mängiks, kui äratus kell 6.45 ei oleks ja tööle minema ei peaks..Kuna järgmine esmaspäev viiakse ta ära, siis ei hakka ma teda ka keset ööd toast välja viskama, sest ta ikkagi nii pisike ja nunnupallike (3-kuuseks saab paari päeva pärast). Õnneks ei ole väga hullu väsimust veel peal. Seni kuni veel trenni teha jõuan, siis pole hullu :)


Kuna siin üle nädala olen nutridatas iga päev oma toidukorras sisse toksinud,  et oleks hea ülevaade oma toitumisest ja kaloraažist. No kui siin silma järgi eelnevalt mõõtsin, siis kaal sugugi ei tahtnud langeda (ju siis on mul liiga suured silmad :)

Tänane menüü:

Hommikusöök (7:00):
1 muna (praetud õliga) 40g
2 riisivahvlit 20g
tomat 70g
kurk 30g
suitsukeedu broilerisink 15g
kohupiimakreem rasvatu 100g

Vahepala (11:00):
banaan 135g
kohupiimakreem rasvatu 100g kaneeliga
kanepiseemned 10g
stevia 1tl

Lõuna (13:00):
hakitud kalkuni kintsuliha 55g
kanaliha 45g
tatar keedetud veega 70g
brokkoli aurutatud 100g

Vahepala (16:00) enne trenni:
Self Pour Femme Lean proteiini shake (šokolaadi maitseline) 25g veega
kanepiseemned 5g

Vahepala (20:00) pärast trenni:
kohupiimakreem rasvatu 100g kaneeli ja steviaga

Õhtusöök (20:30) pärast trenni:
hakitud kalkuni kintsuliha 100g
hapukapsas porgandiga 60g
tomat 40g
riisivahvel 10g
suitsukeedu broilerisink 15g

Päevane kaloraaž tuli 1220 kcali. Süsivesikud 31.7%, rasvad 31.5%, valgud 36.8%. 
Hommikuti võtan lisaks veel B-vitamiini kompleksi, kalamaksaõli, C-vitamiini ja D-vitamiini.

Hommikuti joon kohvi piimaga, vahel ka päeval teise tassi. Vett joon päeva jooksul ikka kõvasti. Töökaaslased naeravad juba, et joogipudel on mul nagu piibel, millega jooksen tööl ringi.
Proovin juua ka iga päev tassi või 2 rohelist teed.

TRENN 17:30-19:00
Täna tegin jalapäeva. Ilus nädala algus kas pole?
1. Säärte sirutused ette masinal 3 seeriat 40kg (15-12-10)
2. Jalgade kõverdamine kõhuli masinal 3s 20kg (15-12-10)
3. Kükid palliga seina ääres 4s (15-12-12-10)
4. Kükid kangiga 4s (8x42 kg-12x32kg-12x32kg-10x32kg)
5. Väljaasted kangiga 3s 32kg (12-10-10)
6. Sumo kükk sangpommiga 3s 24kg (15-12-10)

Lõpetuseks 500 hüpet hüppenööriga. Kardiot jäi täna väheks, aga eile oli aeroobse päev ja  tegin 50min jooksu vaheldumisi mäkke kiirkõnniga, täna lihtsalt polnud jaksu.


A eile tegin oma esimese lõuatõmbe, mille üle olen eriti uhke :) Ma alguses mõtlesin, et paneks selle oma eesmärkidesse, aga see tundus nii ebareaalne, aga näed siis, EI TOHI END KUNAGI ALAHINNATA!

Kehamõõdud on ka vähenenud, kaal ka pisitasa langeb, aga nendest kirjutan siis nädala lõpus. Neljapäeval lähen uuesti kehakoostist mõõtma. Pärast konkurssi jätkan kindlasti oma kava ja toitumisega, aga siis tahan lasta juba korralikuma masinaga selle nalja ära teha, sellisega millega saab täpsemalt hinnata käte-jalgade rasva/lihaste osakaalu.

Hoian oma motti ikka kõrgel teiste vaprate osalejate blogisid ja instagrami pilte tsekkides. Olete kõik MEGAHÜPERSUPER tublid!

Ilusat ja tegusat nädalat kõikidele ja kes vähegi kahtleb endas, siis lugege ja korrutage peegli ees 100x!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar