esmaspäev, 4. jaanuar 2016

Tagasi jõusaalis - hurraaa!

Nädal ja 4 päeva siis sellest, kui ma viimati jõusaalis käisin. Viimane trenn oli 23. detsembril ja täpselt sel päeval sai mul kuukaart läbi ja mõtlesin, et kuna 3 päeva on nagunii spordiklubi kinni ja järgmisel nädalal on ka üks punane päev kalendris, siis tulen uuesti jõusaali uuel aastal. Aga see nüüd ei tähenda, et ma see nädal ja 4 päeva lulli lõin ja looderdasin, tegin oma kava ikka sama vapralt edasi. Sain rohkem kardiot teha ja jooksmas käia värskes õhus :)

Jooksmisega on küll nii, et mulle VÄGA meeldib joosta, aga sellise külmaga nagu meil hetkel on, siis ei ole just väga lust ja lillepidu joosta. Täna hommikul käisin jooksmas, oli nii -13, tuulekülmaga -14. Ma pigem jälgingi seda tuulekülma, sest vahepeal võib olla küll kraadide järgi soe, aga kui tuulega on ilm nagu Antarktikal, siis ma pigem jätan vahele. Täna tahtis mind küll üks liivaauto kõnniteel alla ajada, aga õnneks napilt pääsesin eluga (klapid peas ei kuule ju), hiljem vaatasin iga natukese aja tagant selja taha (vist jäängi vaatama nüüd :D). Sain oma 10km ilusti joostud. See tunne pärast jooksu on ikka nii kirjeldamatult hea..

Aga õhtul siis MV-sse minnes, nägin seda letti, kus kõikide trennis olevate inimeste trennikaardid on ilusasti reas..noooo mis te arvate kas neid oli seal palju või jaa? :D Kõik on oma uueaasta lubadused ilusasti käsile võtnud. Väga tore iseenesest, ma siiralt loodan, et ka kuu aja pärast ei ole enamike mott langenud ja eesmärgid ära unustatud. Iseenesest on muidugi hea, kui saad laiutada jõusaalis, aga kui on ka palju rahvast ja ise oled viisakas, saad ka siis omad asjad tehtud (vähemalt mina saan). Ma ei pirtsuta, kui keegi mu koha ära võttis või hantlid minema virutas, eks siis leian alternatiive ja teen  seni muid asju, peaasi, et MIDAGIGi teen ja niisama tühja ei passi. Muidugi sõltub paljugi kellaajast, kuna trenni minna. Mina lõpetan kella 5 ajal töö ja pärast seda on mugav kohe töölt otse trenni kimada ja jääb õhtul aega ka muuks. Kas ainult mulle tundub või ka teistele, et päev tundub vahest ikka erakordselt lühike. Lähed hommikul tööle, sealt otse trenni, siis jõuad koju, hakkad süüa tegema ja siis ongi kell 11 ja hakka sättima magama..ma ei tea minu tööpäevad lähevad küll lennates..

Täna tegin jõukas PLYO Fix Extreme, seal siis 5 roundi,
igas 2 harjutust, iga harjutus kestab 30sekundit ja siis kordus.
Ühesõnaga on see selline rohkem jalgadele ja tuharale
keskenduv kava (rohkelt hüppega kükke ja väljaasteid).
Raskustest kasutasin ma 4kg hantleid.
Kükid mulle meeldivad, aga nendega ei tohi ka üle pingutada :D

Hakkasin ka märkmikusse üles kirjutama, mis ma täpselt söön (koguseid kaalun rohkem liha puhul, kurki/tomatit ja muud rohelist panen silma järgi), et oleks enam-vähem ülevaade olemas enda jaoks ja kui asi ikka kuskile poole suunas liikuda ei taha, saab vähemalt mõne targemaga konsulteerida. Aga ega siin aega väga raisata pole, ma arvan, et need 2 kuud lähevad kiiremini, kui ma arvatagi oskan. Seega enam mingit nalja teha ei saa (no sellessuhtes nalja tuleb ikka iga päev teha, aga trenn koos korraliku toitumisega ja no mercy eksole!)

Tore, et iga päevaga lisandub järjest uusi osalejaid ja blogipidajaid. Soovin kõigile edu ja loodan, et raskematel aegadel saame üksteisele toeks olla ja kõik lähevad lõpuni välja, no matter what!

A üks asi veel. Täna trennis üks hästi tore treener (no tõesti ei tea ma ühtki teist treenerit, kes IGA KORD kui teda näen, särab nagu päike) enne äraminekut ütles, et talle olla naised öelnud, et üks tubli naine, kes koguaeg jõusaalis käib, võtab osa Befit konkursist. No ei hakanud salgama ja ütlesin, et vastab tõele :D Kiitis ja soovis mulle edu! Väike asi, aga sellised väikesed asjad suudavad teinekord tuju nii palju tõsta :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar