pühapäev, 3. jaanuar 2016

Rise & shine it`s exercise time!

Kuna reedene Cardio trenn jäi mul vahele,
siis ei tahtnud jätta ühte trenni vahele ja tegin
laupäeval 2 trenni (Cardio ja Dirty Fix Extreme). 
Cardio tegin hommikul ära ja Dirty Fixi jätsin õhtuks.
Pärast esimest olin läbi kui käbi, aga see fast feet on mu lemmik :D










Päeval sai jalutamas ja kelgutamas käidud (ilma kelguta). Ja siis tuli mul lambist tuju lasta suvalisest künkast alla. Nii ma siis lasingi liugu, ainult pepsil ilutses pärast korralik muru triip, aga POLE HULLU, Vanish aitab ALATI! Mul oli väga fun...elu on niigi tõsine, siis vahest võib nalja teha või mis? :)


Kuna Tartus eilse seisuga lund nappis (täna on lumekahur ka siia jõudnud juhhuu), siis Lähtel olid lumekahurid täies hoos. Seal saab suusatada ja uisutada kaa. Peakski oma uisud välja otsima ja talverõõme nautima, sest kes teab mis see ilmataat siin mõtleb ja kauaks seda karget talveilma veel on..Ma küll rohkem suve sõber, aga selline külm ja lumine talv meeldib mulle kaa. Peaaasi, et seda loppa ei oleks. Igastahes on Lähte mõnus koht, kus saab nii jalutada, talvisel ajal siis suusatada, uisutada, aga ka joosta (nägin isegi ühte tublit jooksjat). Ma ei tea miks, aga alati kui ma kõnnin, sõidan autoga või jooksen ja näen kedagi, kes sörgib, siis mul pilk kohe teravneb ja märkab neid tublisid ja alati ma mõttes kiidan neid. Tegelikult olen ka võõrastele naeratanud ja ükskord ühele tublile naisterahvale, kes jooksis lükates lapsevankrit samal ajal, soovisin jõudu ja jaksu ja kiitsin teda. Endal oli pärast kuidagi eriti hea tunne, et olin võõrale inimesele komplimendi teinud..äge! Mulle meeldib aeg-ajalt teha selliseid krutskeid :)

Pärast jalutuskäiku koju jõudes veits puhkasin,
siis tegin oma teise trenni ära ja hakkasin
suvikõrvitsakotlette tegema, mis kukkusid
päris head välja. Ja oluline on kindlasti jälgida seda,
et suvikõrvits oleks noor ja SALE, sest muidu see retsept välja ei kuku.
Mul õnneks oli :) Aga retseptide puhul ei jälgi
ma seda kunagi 100%, ma tihti panen asju silma
järgi ja vahepeal jätan ka mõned asjad välja, seekord
jätsin sibula välja, kuna ma ei viitsinud hakata neid
 sibulapisaraid valama ja kuna õhtul oli nagunii
plaanis tantsima minna, siis ei hakanud sibulaga möllama,
panin selle asemel porgandipoissi.






No ja õhtul sai siis veel trenni tehtud. Käisin peol ja tantsisin oma kontsaplekid ilusasti ära :)

Vana aga HEA Hovery Covery esines klubis Vabank. Mul on lihtsalt nõrkus 90ndate muusika vastu. Vanasti tehti lihtsalt nii head muusikat. Mitte ainult Eesti, aga ka välismaa 90ndate hitid tulevad mul peaaegu iga päev autoga sõites plaadilt või siis joostes kõrvaklappidest.

Oli alles mõnus päev!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar