kolmapäev, 27. jaanuar 2016

How BADLY do U want it?

Kui sageli sa seda küsid endalt, kui sa midagi VÄGA VÄGA tahad? Sageli? Harva? Üldse ei küsi?

Täna oli mul selja päev, tegin jõusaalis selga ja natuke käsi. Mõtlesin, et jooksu asemel lindil lähen täna Darola Kruusiku trenni Beat the Time. Pole varem eriti HIIT-tüüpi treeningutes käinud, Shaun T Insanityt olen küll proovinud, aga see oli minu arvates VEEL leebe Darola tenniga võrreldes. See oli üks selline trenn, kus mul tekkis see küsimus mõttesse, mis pealkirjaski..karmi harjutusseeria vahepeal. Ja siis ma mõtlesin veidi..kaua ei saanud, sest puhkehetki oli vähe (too bad so sad), et KUI JUBA, SIIS JUBA! Head asjad ei tule kunagi kergesti kätte, vaid raske töö ja vaevaga! Heade asjade all pean silmas head vormi  - midagi, mille nimel pead sa iseendaga kõva lahingu maha pidama (rikas onu Kanadast ei aita). Ühesõnaga oli see üks raskemaid trenne, kus ma käinud olen. Piinavalt magus ja kõrge intensiivsusega intervalltreening, kus oli harjutusi kõikidele lihasgruppidele. Selle trenniga sain panna end tõsiselt proovile ja saada teada, kui hea on mu füüsiline vorm ja kui palju ma tegelikult suudan. Vahepeal oli raske nagu põrgu, aga no kui näed, et teised samamoodi surevad ja treener annab endast rohkem kui maksimumi, ise veel kergelt tõbine olles, siis no ei saa ka alla anda. Seda enam veel, kui ma tõesti tahan oma eesmärke saavutada. TAHAN! TAHAN PALJU ja VÄGA PALJU! 

Eriti meeldis mulle kükkide seeria selle loo järgi https://www.youtube.com/watch?v=bql6sIU2A7k  
Pärast võttis jalad ikka tudisema küll. ÜliMõnus :) PS! Seda kükiseeriat saab ka kodus katsetada! Tossud jalga, tümm käima ja kükkima! Soovitan soojalt! Ainult 3 mintsa ja 30 sekundit röövib see su väärtuslikku aega! Lisaks muudele toredatele harjutustele (jumping jackid, mägironijad, hüppega kätekad jne) meeldis mulle absi-i seeria kaa, sest lisaks tavalistele punuharjutustele, oli seal  selliseid kõhulihaste harjutusi, mida igapäevaselt ei tee. Ja lõpus oli mõnusalt pikk venitus - see oli tõeline nautimus (jah mina ei arva, et venitamine kurjast on, loodan, et ma nüüd kividega ei saa :) Ühesõnaga soovitan kõigile, kes tahavad end proovile panna! Kerge see trenn pole, aga kerged asjad ongi igavad ja rasked asjad on lahedad!

Üldine pilt läheb iga päevaga paremaks. Nagu ma lubasin endale, siis aeroobset lisasin juurde. Toitumise poole pealt on kõik sama, väljaarvatud see, et õhtul ma süsikaid tarbin minimaalselt.

Tänane menüü oli selline.

Hommik:
Riisikoogid muna ja porgandisalatiga
Kalkuni kintsuhakkliha

Vahepala:
Proteiinibatoon ~70g

Lõuna:
Pruun riis veiseihakkliha ja köögiviljadega
Toorsalat

Vahepala:
Proteiinibatoon ~70g

Õhtu:
Ricotta kohupiim Impact Whey Isolate strawberry cream-ga  (ülihea keefiri/kohupiimaga)
Sealiha köögiviljadega

Peaks hakkama NutriData-t kasutama, saaks teada mis mu päevane kaloraaž tuleb, hetkel pole õrna aimugi, aga arvan, et kulutan rohkem, kui energiat toidust saan, kuna hommikune kaal näitab iga päevaga natuke vähem. 
 




Eile sai ka vitamiine juurde varutud. Ilma nendeta vist päris nii hästi iga päev ei käivituks :) D-vitamiini soovitan küll kõigile, keda vaevab väsimus, tüdimus, jõuetus. Sügisel valdas mind säärased sümptomid ja hakkasin päikesevitamiine sööma ja olukord parane märgatavalt. Sain tänu heale inimesele D-vitamiini, millist meil siin apteegis ei leia - ühes tabletis on natuke suurem kogus D-vitamiini (4000 IU-d). Tänud sulle!




Nautige viimast jaanuarikuu nädalat ja mõelge, et kevad pole enam mägede taga! Varsti on rohkem päikest, päevad on pikemad, ilmad on ilusamad, linnud hakkavad laulma jne jne. Natukene veel. Seniks aga olge tublid, kummikud jalga ja...trenni!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar