neljapäev, 31. detsember 2015

Tomorrow is the first blank page of a 365 page book. Write a good one!

Jah nii ta on. Ma ei ole kunagi olnud see inimene, kes annaks endale uusaasta lubadusi, minu arust on need tobedad. Koguaeg peab tubli olema, mitte et ma nüüd uuel aastal võtan kätte ja hakkan trenni tegema ja siis 2 kuud käin trennis ja siis tüdinen. Aastaringselt peab endaga tööd tegema, mitte kuu aega enne rannahooaega hakkama paaniliselt imedieete otsima. C`mon ei ole mõtet ennast petta! Endaga tuleb ikka hästi läbi saada, kuigi ma tean väga hästi..on paremaid ja halvemaid päevi, ka minul (nt esmaspäev oli selline leavemealone päev) kuid igav oleks kaa, kui neid künkaid ja mättaid teel ei oleks.

Igastahes ÜRITAN ma uuel aastal BeFit konkursist endast parima anda. Nagunii ma teen trenni, aga nüüd üritan rohkem keskenduda eesmärkidele, mis mul varem olid sellised kaootilised ja mitte väga piiritletud.

Konkursi ankeedis oli vajalik siis lisada oma ümbermõõdud. Nonii sai siis need kirja pandud.

Pikkus 160cm
Kaal 55.5kg
Talje 68
Puus 95
Reis 56
Käsivars 26

Ja alguskuupäevaks sai siis märgitud 20. detsember, seega pean lõpupildid saatma täpselt kahe kuu pärast ehk siis 20. veebruar 2016.



Täna mõtlesin, et mõõdaks ja kaaluks end uuesti.

Kaal 54,7kg
Talje 67
Puus 94
Reis 54
Käsivars 27






Toitumine korras on, siis võib veel asja saada :D Kuna mul trennikaart sai enne jõule läbi, siis olen kodus trenni teinud, vedasin keldrist isegi oma venna vinge 10kg pommi üles :D Saab kükkegi teha vähe suurema raskusega, need 3kg hantlitega on juba naljakas kuidagi.





Aga ilm on ilus ja lähen teen väikse tiiru kõndi/jooksu ja pärast Lower Fix Extreme otsa. Ei saa siin aasta viimasel päeval siis trenni vahele jätta :)

Aga soovin kõigile meeldejäävat aastavahetust ja olge paid! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar