reede, 25. detsember 2015

MERRY FITNESS!


Ja ongi need jõulud käes. Mustad ja sombused. No mis seal ikka. Ilma pärast ei tasu siis tujul langeda lasta. Loodan, et kõik naudivad jõulude ajal perega koosolemist ja head sööki! Just nimelt. Hea söök on ju see, mis jõuludega kaasas käib. Naljakas on see, et IGAL aastal enne jõule ilmuvad artiklid teemal ala "Kuidas vältida pühade ajal ülesöömist?" Erinevad nipid, kuidas vältida ülesöömise järel tekkivaid kaebusi (kõhuvalu, puhitused, süütunne jne)

Eile poes käies tundus, et tulemas on justkui sõda, sest riiulid olid pooltühjad ja inimestel ostukärud ääreni täis. Igastahes oli huvitav jälgida, mida inimesed ostavad (ma tavaliselt ei vaata), aga seekord juhuslikult jäi silma. Maiustused olid vist enam-vähem kõigil korvis. Ei saa salata, et ka ise magusasõber pole. Olen, aga mitte just väga suur sõber, aga  on ühed teatud maiustused, millele ma KUNAGI EI SUUDA EI ÖELDA.

Keegi tore inimene on välja mõelnud sellise KIUSATUSE nagu Brasiilia pähkel jaanikauna kattega. Neid müüakse Lõunakeskuse Würtspoes ja hea, et Lõunakeskus minu kodupood pole, muidu vist käiks neid sealt igapäev ostmas. Aga samas uurides interneeduse avarustest natuke nende kohta, siis  enda lohutuseks on hea teada, et Brasiilia pähkel ehk parapähkel alandab kolesterooli ja sisaldab palju kiudaineid ja valku. Lisaks leiduvad parapähklites ained, mis aitavad normaliseerida veresuhkru taset, peletada väsimust, parandada ainevahetust ja tugevdada immuunsüsteemi. Jaanikauna kate on kakaomaitseline, looduslik magus, mida võib kasutada ka suhkruasendajana. Rasvasisaldus on minimaalne, rikkalikult on kiud- ja mineraalaineid. No tundub justkui, et väga kaalusõbralik maius, AGA sõltub ikkagi kogusest. Kuna need on nii head, siis tihtipeale kipun liialdama ja siis mõtlengi, et no oli vaja neid osta. Mis mu trennitegemisest nii kasu..

Kuigi öeldakse, et ainus võimalus kiusatusest vabanemiseks, on sellele järele anda. No vahest HARVA võib muidugi, aga mitte TIHTI. Ma arvan, et kuna meile 1 elu on antud, siis ei saa end ka nii piitsutada, et kõik HEA keelad ja sööd vaid porgandit ja kapsast. Aga jah, Brasiilia pähklid jaanikauna kattega on mu NÕRK koht ja  mis te arvate mis mulle jõuluvana kingituseks tõi???? Bara bara bara...OH SEDA RÕÕMU! Saan jõuludeajal rohkem trenni vihtuda HURRAAA!

Muidu möödus jõululaupäev rahulikult. Liha asemele eelistasin ahjus tehtud lõhet, kõrvale kõrvits, punapeet, hapukapsas ja kõht sai täis. Kuigi päeval aitasin emal kartulisalatit teha, millest tuli korralik kausitäis (jätkuks ka tervele korteriühistule), aga kartuli ja kartulisalati sõber ei ole ma kunagi olnud, seega vähemalt on külalistele midagi pakkuda.

Imelik, et mul on 1 päev vahele jäänud jõusaalist ja mul on juba NII SUUR igatsus peal, et panen vist oma trenniriided selga, valmistan elutoa ette ja panen arvutist kava käima. Soovin edu alumistele naabritele ja hakkan pihta!



Järgmises postituses kirjutan täpsemalt mis trenni ja kui sageli teen. Seniks rõõmsaid jõulupühi! Ärge üle sööge, aga ärge ka liialt karmid endasuhtes olge ja lubage endale midagi head, aga mõõdukuse piirides! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar