pühapäev, 20. detsember 2015

Mis siin ikka nalja teha, hakkame siis pihta!

No kuna ma sattusin sellest konkursist nii vaimustusse, siis oli vaja KOHE tegutsema hakata. No esialgu uurisin-puurisin neid osalejaid, kes kevad-suvisel perioodil osa võtsid samasugusest konkursist. Vaatasin, et täitsa normaalsed ja tavalised eesti naised kõik, ei tundunud olevat fitnessi-mimmud, kellel kõik nii prink ja kuskilt miskit üleliigset pole. No lahe. Julgen osaleda küll. Ja pealegi...MIS MUL IKKA KAOTADA ON?

No pildid said tehtud kohe pühapäeval st 06.12, ei kannatanud kauem oodata. Fotograafiks oli harrastusfotograaf hr Anijalg, kes veel ütles, et teeb ainult ilusaid pilte ja temal juba kätt on. No ei hakka siin midagi kobisema piltide kohta, ise vist ei oleks paremaid teha osanud ja kuskile stuudiosse ka ei hakka minema spetsiomm pilte tegema oma vormist, mis ei ole hetkel nii hea, aga kes teab äkki märtsis juba lähen ;)

Hakkasin siis kohe mõtlema, et olgu trenni ma vihun juba praegu korralikult (jooksen vähemalt ~5x nädalas 1h korraga ja teen Rebecca Louise erinevaid kavasid jõusaalis). Aga no kui toitumisega midagi ette ei võta, siis pole sellest trenni tegemisest mingit tolku ja kui ma tõesti toidan oma keha mingi kräpiga, siis ei saa loota, et ma midagi saavutan, kui siis halva tuju, kaalutõusu, väsimuse. Ei aitäh! Valin selle teise - hea tuju, rohkem energiat, ilusam vorm.

No mõeldud, otsustatud ja tehtud. No peaaegu. Siis tuli mõte teha piparkooke, et tekitada endale algava advendiajaga jõulutunnet. No ja juhtus see, mida ma kartsingi. Piparkoogid kadusid kõhtu kiiremini, kui jõulutunne jõudis tekkida. No tore tore. Aga kuna oli pühapäev, siis mõtlesin, et olen sama originaalne nagu teisedki ja ESMASPÄEVAL hakkan tubliks! Täna veel võib, aga esmaspäeval kõik on uus DETSEMBRIKUUS!









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar