pühapäev, 20. detsember 2015

BeFit: kahe kuuga bikiinivormi!

Kõik siis sai alguse sellest, kui 5. detsembri hommikul päkapikk mulle sussi sisse ajakirja Fitness Hers sussi sisse tõi. Lisaks sellele oli seal ka PULS Lady Protein proteiinibatoon vanilli-pähkli - ütleme nii, et päkapikk ei koonerdanud :) No silmad lõid särama, kuna oli laupäev ja ühtlasi ka  puhkepäev, siis läksin tagasi voodisse ja hakkasin seda ajakirja huviga sirvima. Olin justkui väike laps, kes oli sussi seest leidnud kommi  - nii rõõmus nii õhinal :)
Kuna terve novembrikuu valdas mind täielik sügiskaamos, siis teadsin juba kohe, et sellest ajakirjast võib saada mu "päästerõngas", mis mind sellest hallist lombist välja aitab tirida. No ja sirvides ja jõudes lk-ni 23 mis ma näen - konkurss "Kahe kuuga bikiinivormi". No just täpselt! Seda mul hetkel vaja ongi, mingit suuremat sutsakat, mis motiveeriks mind rohkem end tagant pushima. Tundsin, et käin trennis küll pea iga päev, aga peegelpildist küll miskit aru ei saa. Pigem oli see hetk keha nii stressis ja see pidev näksimise vajadus...ja sellele järgnevad süümekad ja tujulangused...Toiduga ei ole ma kunagi ERITI hea sõber olnud, on olnud muidugi aegu, kui ta on mind vähem kiusanud ja on ka olnud aegu, kui me oleme eriti vaenujalal olnud. See hetk kui ma ajakirja sain, oli just see SÕJAAEG ja nüüd ma mõtlesin küll, et oleks viimane aeg hakata rahu sõlmima.

Aga konkursist siis lähemalt. Tegemist on siis kevad-suvise perioodi konkursi uue etapiga, mis mõeldud just naistele, kes on valmis väljakutseks kahe kuuga end parimasse vormi treenima. Et siis varasemalt on juba üks konkurss ära olnud..hmm kus ma siis varem olin?? Aga osalemiseks pole vaja muud kui TUGEVAT TAHET ja SOOVI VÕITA. No ja kus konks on? Polegi konksu? Tundub liiga hea, et olla tõsi.. kuhu on koer maetud? Aga tundub, et ikka on tõsi. Olgu mis seal ikka. Asi on otsustatud. Osalen. Mis tegema peab?

Osalemiseks tuleb teha endast bikiinidest täispikkuses foto eest- ja tagantvaates, käes peab olema see sama ajakiri Fitness Hers talv 2015/2016, täita ankeet, kuhu tuleb lisada oma ümbermõõdud, pikkus, kaal jne. Registreerimine algab 15.12.2015 ja lõpeb 15.01.2016 ja konkurss kestab kuni 15.03.2016. Osalejad peavad saatma oma lõpptulemuste fotod ja mõõdud 2 kuud hiljem konkursi korraldajale (www.hers.ee) ja kogu moos.

No ma oleks juba lihtsalt sellepärast osalenud, et võistluse kohtunikeks on Eesti parimad fitnessi tädid ja onud nagu Taimi Ainjärv ja Ott Kiivikas. No ja oleks ju päris piinlik saata 2 kuu pärast pilte, kus ei olegi märgata vormi paranemist või siis mis veel hullem, vorm on muutunud ümmargusemaks (keegi kunagi ütles, et ümmargune on ka vorm ja head inimest peab ikka palju olema, aga no jätaks selle kellelegi teisele :)
Aga no auhinnad on ka päris ahvatlevad. PEAAUHIND: soojamaa reis kahele, väärtuses 850€. No mis motiveerib rohkem, kui sügis-talvisel hallisel-porisel-vihmasel-tuulisel-sopasel "jõulukuu" hommikul sellest konkursist igaljuhul osa võtma.

Ja loomulikult ka see, et ei hinnata kellel kõige vingem m. rectus abdominis või m. gluteus maximus on, vaid eesmärgi nimel tehtud pingutust ja saavutuse esteetilisust (küll on ilus sõna :) Et ei valita kellel kõige peenem talje või kõige pringim peps on, vaid kes on kõige rohkem higi ja pisaraid selleks valanud ehk siis võitja on see, kes on oma vormi saavutamiseks näinud palju vaeva ja panustanud sellesse 100% või rohkemgi. Mulle sobib :)

Ja nii hakkas Kadri-Liis esimest korda elus blogi pidama. Ma tean, et ma ei kahetse seda ja mul on tunne, et sellest tuleb üks lahe ettevõtmine :)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar